کمین سنگین مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست در غزه اسماعیلی: دولت نامزد مشخصی در انتخابات ندارد بایدن درباره کشتار ۳۶ هزار فلسطینی چه گفت؟ مصطفی پورمحمدی کیست؟ زندگینامه و سوابق روایت قطر از واکنش حماس و تل آویو به طرح بایدن زخمی شدن ۱۷ نظامی صهیونیست در نوار غزه | انهدام تانک مرکاوا و شلیک به بالگرد اسرائیلی محمود احمدی‌نژاد کیست؟ + زندگینامه و سوابق چرا دکتر مخبر در انتخابات چهاردهم ثبت‌نام نکرد؟ کدام چهره‌های سیاسی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند بیانیه پر از اتهام اتحادیه اروپا درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران اعلام جزییات مناظره‌های انتخابات | مجری مناظره‌های تلویزیونی هنوز انتخاب نشده است! دیدار باقری‌کنی با رئیس‌دفتر امنیت ملی سوریه ترامپ: مردم آمریکا تحمل زندانی شدن من را ندارند! بایدن برای نخستین بار ترامپ را «مجرم محکوم» نامید رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور: دولت نامزد مشخصی در انتخابات ندارد باقری‌کنی با وزیر امور خارجه سوریه دیدار کرد (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) هیئت حماس برای بررسی پیشنهاد آتش‌بس به قاهره می‌رود سقوط مرگبار هواپیمای نظامی ترکیه در قیصریه (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) اذعان رژیم صهیونیستی به زخمی‌شدن ۱۴ نظامی در غزه اسحاق جهانگیری کیست؟ + زندگی‌نامه و جزئیات
سرخط خبرها

آمریکا درباره ادامه حضور در افغانستان تجدیدنظر خواهد کرد

  • کد خبر: ۱۵۹۰۳۵
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
  • ۱
آمریکا درباره ادامه حضور در افغانستان تجدیدنظر خواهد کرد
اداره بازرس ویژه امریکا در امور بازسازی افغانستان اعلام کرد که فعالیت این سازمان در افغانستان را بررسی می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اداره بازرس ویژه امریکا در امور بازسازی افغانستان «سیگار» در حساب توییتری خود نوشت به درخواست کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان امریکا فعالیت این سازمان را در افغانستان مورد بررسی قرار می دهد.

به گفته این اداره، کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان امریکا در ماه مارچ سال جاری میلادی از این نهاد خواسته است فعالیت‌های جاری دولت این کشور در افغانستان را در ۱۴ بخش بررسی کند.

سیگار افزود در پاسخ به این درخواست، سه تعامل جدید را در افغانستان روی دست می‌گیرد.

بررسی استفاده از وجوه اختصاص داده شده آمریکا به نفع مستقیم طالبان، خرید، انتقال، تبدیل و استفاده از دلارهای کمک شده این کشور برای فعالیت‌ها در افغانستان پس از تسلط طالبان و نظارت بر سازمان‌های بین‌المللی عمومی که کمک‌های مالی آمریکا در افغانستان را دریافت می‌کنند، از وظایف تازه سیگار در ماموریت جدیدش در افغانستان اعلام شده است.

به گفته سیگار، این بررسی، ماموریت کمک‌های مالی امریکا از ماه آگست سال 2021 تا ده روز نخست ماه اپریل سال 2023 میلادی را در بر خواهد گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
0
0
اگر عشق و امید نبود نوح کشتی نمیساخت من امیدم به خداست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->